четвер, 2 березня 2023 р.

КНИЖКОВА ВИСТАВКА "Я - ЖІНКА! Я - ВЕСНА! Я - МАТИ!" (до Міжнародного дня жінок)

 


Весна, як жінка. Жінка, як весна:
Буває ніжна, а бува примхлива,
То зазвучить грайливо, як струна,
А то раптово вибухне, мов злива!..
Весна і жінка. Жінка і весна…

Наталя Данилюк

Жінка – Муза, Кохана, Мати…

Прекрасні і нескінченно талановиті жінки протягом всього століття залишали чудові зразки своєї творчості. 

Одні жінки залишили великий слід в історії людства вчинками, а інші  – творами: романами, повістями, віршами…

Своїм талантом і розумом вони довели, що жінки, яким довгий час не було місця в письменництві, нічим не поступаються чоловікам.

Світ побачив значну кількість творів, написаних жінками. Одне із чільних місць серед творчого доробку прекрасних представниць літературного мистецтва справедливо належить зворушливим та реалістичним романам Джейн Остін, Жорж Санд, Маргарет Мітчелл, Симоні де Бовуар, Агаті Крісті тощо.

Протягом багатьох століть люди оспівували та прославляли в піснях і віршах образ матері- берегині, благословляючи її ім'я.

 Кожен з нас з дитинства і до своїх останніх днів несе в своїй душі єдиний і неповторний образ – образ своєї матері, яка все зрозуміє, простить, завжди розрадить і буде самовіддано любити незважаючи ні на що.

     


До Міжнародного дня жінок у відділі абонемента експонується книжкова виставка «Я- жінка! Я-весна! Я-мати!».  На вас чекають книги, написані жінками-письменницями, відомими усьому світові, чиї романи читають, екранізують, вивчають та захоплюються ними.



 


Завітайте до нашої виставки та пориньте у світ романтики та любові разом із героями книжок.

Виставка діє з 1 по 15 березня.



Немає коментарів:

Дописати коментар