понеділок, 25 січня 2021 р.

ВІДБУВСЯ УСНИЙ ОГЛЯД ПЕРЕГЛЯДУ ЛІТЕРАТУРИ "Я БУВ - НЕ Я. ЛИШ МРІЯ, СОН."

У січні 2021 року виповнюється 130 років з  дня народження Павла  Григоровича Тичини, відомого українського поета.
 Він був кумиром покоління, яке творило Українську Народну Республіку, але під тиском  історичних реалій перетворився на "офіційного поета Кремля". 
"Хто ж єси, Тичино?» — запитував Василь Стус, і відповідав: «Геніальний поет і геніальний блазень».
Вшановуючи пам'ять поета, працівники відділу абонемента організували перегляд  літератури "Я був -не Я. Лиш мрія, сон", який експонується у відділі з 21 по 28 січня. Однак через січневий локдаун, спричинений пандемією Covid 19, бібліотекарі ознайомили усіх бажаючих з книжковим переглядом онлайн. Усний огляд  пергляду літератури "Я був - не Я. Лиш мрія,сон" відбувся 25 січня на платформі BigBlueButton. Для тих, хто не зміг прослухати усний огляд в прямій трансляції, пропонуємо переглянути його відеозапис, а також переглянути короткий біографічний відеоролик про поета-ювіляра та почути його живий голос. Приємного перегляду.


















Немає коментарів:

Дописати коментар