середа, 8 травня 2024 р.

Книжкова поличка «Вся моя слава – Україна…»

 13 травня виповнюється 175 років від дня народження Панаса Мирного (справжне ім’я – Панас Якович Рудченко). З цієї нагоди у відділі абонемента підготовлена книжкова поличка «Вся моя слава – Україна…», на якій представлені художні твори письменника різних років видання, що стали класикою української літератури, літературно- критичні матеріали дослідників його творчості. 

Панас Мирний – талановитий український письменник-реаліст, драматург. Його названо корифеєм української прози. Він писав у ті часи, коли прості українці жили у горі й нужді. Мирний змолоду прагнув допомогти: «Моє невеличке серце ще змалечку пестило любов до тебе, мій обездолений краю».

Він добре знав життя народу, у всіх тонкощах засвоїв його мову, уболівав за долю України, прагнув піднести до найвищих висот Українське Слово. Власною творчістю письменник зумів розкрити неповторність, красу, мелодійність української мови.

Творчість Панаса Мирного відіграла значну роль у розвитку української літературної мови та у розв’язанні низки морально-етичних проблем суспільства. Він – класик української літератури, геніальність якого полягає в тому, що його твори через століття є актуальними і досі хвилюють душу багатьох читачів. Його творчість високо поціновує письменство різних поколінь.

Книжкову поличку підготувала бібліотекарка І категорії відділу абонемента Валентина Сагай.

Немає коментарів:

Дописати коментар